Ответы на вопрос:
Серед мужніх воїнів особливе місце у «слові» посідає образ ярославни, який приваблює читачів своєю ніжністю і глибоким ліризмом. дізнавшись про поразку русичів і полон чоловіка, ярославна виходить на путивльський вал, плачучи, звертається до сил природи (вітру-вітровію, дніпра-славутича, світлого і трисвітлого сонця), щоб ті ігорю. княгиня ладна полинути зозулею на край світу, аби витерти милому «кривавії рани на дужому його тілі». ярославна турбується про визволення не лише свого чоловіка, а й про воїнів-русичів, які потрапили в полон. отже, цей образ вражає нас не лише глибокою жіночою відданістю, вірністю, а й благородством людської душі. в образі ярославни змальовано реальну історичну особу — дочку галицького князя ярослава осмомисла єфросинію. до цього образу, який став символом вірності та кохання, зверта¬лися і звертаються у своїй творчості багато митців. переспіви «плачу ярославни» зробили тарас шевченко, маркіян шашкевич, павло тичина та інші поети. образ руської землі у творі персоніфікований. автор захоплюється її безмежними просторами — опис подій у різних кінцях русі, що відбуваються одночасно: «коні іржуть задзвенить слава в києві. труби трублять в новгороді — стяги в путивлі». глибоким патріотизмом сповнені слова, які кілька разів повторюються у «слові»: руськая земле, уже за горами єси! » явища природи у «слові» одухотворені, рослини, звірі й птахи разом з героями живуть, сумують. коли ігор потрапив у полон, «никне трава жалощами, а дерево з тугою к землі приклонилось». річка донець є руському князеві визво¬литися з неволі, охороняє його від небезпеки.у поемі поєдналися християнські та язичницькі мотиви, у яких відбилися стародавні вірування наших предків, імена язичницьких богів (дажбог, хоре, стрибог, велес), східнослов'янські міфологічні образи (обида, жля, карна). у кінці твору згадано і християнського бога, який показує ігореві шлях із землі половецької на землю руську. «» тісно пов'язане з усною народною творчістю, що засвідчують народнопоетичні засоби. з фольклору запозичені автором постійні епітети: сірий вовк, сизий орел, чорна хмара, синє море; порівняння: кричать теліги опівночі, мов лебеді сполохані. зближує «» з народною піснею вживання тавтології: труби трублять, мости мостити, ні мислю помислити, а плач ярославни нагадує пісні-голосіння. часто для означення того самого явища використовується певний образ, що стає символом. так, зозуля — символ охопленої тугою жінки; ворон — символ горя, нещастя; сокіл — символ доброго молодця, витязя; сонце, місяць — символи князів руськ. за ідейно-художніми якостями «» не поступається найвидатнішим прадавнім пам'яткам німецької, французької, іспанської, грузинської літератур. зміст поеми актуальний і в наш час, бо підносить глибокопатріотичну ідею єдності, монолітності народу.
колись ще за давніх давен родився у сім'ї хлопець по імені максим .ще з народження він проявляв неабиякий інтерес до військової справи.також одного разу він будучи у віці 1 року розігнав стальну шаблю яку викував його батько.звістка про небачану силу хлопця розлетілася по всьому селі . невдовзі усі його почали залі
Популярно: Українська література
-
Dlana16.01.2022 23:45
-
СавелийРямов28.02.2021 19:22
-
галина26128.02.2021 17:38
-
kolyakolomiets19.12.2021 16:33
-
kakaxa50550540440428.03.2021 13:20
-
kasatka055630.05.2022 06:46
-
Semfore02.09.2021 02:17
-
Х1ега1Х03.08.2022 10:25
-
vyachik200006.08.2020 03:18
-
vevgrafov28.06.2022 23:06