СКЛАДІТЬ АЛГОРИТМ В СЕРЕДОВИЩІ СКРЕТЧ.
Два учні – Гліб і Єгор – домовилися визначити переможця в киданні кубика, кожна сторона якого позначена різними цифрами від 1 до 6. Переможцем вважитиметься той із хлопців, хто за 10 кидків набере більшу кількість очок. Жеребом визначено, що першим кидати кубик починає Гліб, а в разі випадання однакової суми очок переможцем вважається Єгор.
У програми використайте три змінні: у змінній а накопчується сума очок Гліба, у змінній b – сума очок Єгора, а в змінній Переможець – ім’я переможця. Спочатку змінні a i b «очищуються», тобто набувають нульових значень. Після кожного кидка кубика значення цих змінних зростають на ту цифру, яка випадково випала після кидка. Оскільки першим кидок виконує Гліб, то спочатку збільшується змінна a, а потім змінна b. Такі операції повторюються 10 разів. Після цього за до команди умовного переходу (розгалуження) змінна Переможець набуває ім’я переможця (Гліб або Єгор)
121
203
Ответы на вопрос:
Const n = 2014; var a: array [1..n] of real; d, r: real; i, j, k: integer; begin for i : = 1 to n do readln(a[i]); d : = abs(a[2] - a[1]); j : = 1; for i : = 2 to n - 1 do if abs(a[i + 1] - a[i]) < d then begin d : = abs(a[i + 1] - a[i]); j : = i; end; writeln(a[j], ' ', a[j + 1]) end.
Популярно: Информатика
-
45r77yf01.07.2022 09:25
-
aidafarhadova13.08.2021 07:18
-
кирилл243403.06.2023 23:19
-
Princesska8828.06.2022 05:21
-
Лидуня27051630.04.2023 18:17
-
ГАЛЯ200626101144406.08.2022 17:04
-
vitek000027.02.2021 21:34
-
chertan9805.09.2020 00:30
-
svetika081315.06.2021 20:06
-
Lubimka0108.06.2021 16:25