сделать блок-схему. Два учні – Гліб і Єгор – домовилися визначити переможця в киданні кубика, кожна сторона якого позначена різними цифрами від 1 до 6. Переможцем вважитиметься той із хлопців, хто за 10 кидків набере більшу кількість очок. Жеребом визначено, що першим кидати кубик починає Гліб, а в разі випадання однакової суми очок переможцем вважається Єгор.
У програми використайте три змінні: у змінній а накопчується сума очок Гліба, у змінній b – сума очок Єгора, а в змінній Переможець – ім’я переможця. Спочатку змінні a i b «очищуються», тобто набувають нульових значень.
265
371
Ответы на вопрос:
1. выбор размера страницы, выбор размера полей страницы, выбор ориентации страницы.2. вывод звуковой информации.
Популярно: Информатика
-
Amilina1128.07.2020 02:35
-
axmefibragimovp09v9401.04.2022 17:13
-
АНТО1406.03.2023 21:23
-
Ясмина160402.09.2022 23:35
-
Анастасия586308.12.2021 09:23
-
Макушка00719.05.2023 16:02
-
Yrbаn01.01.2023 07:13
-
Dasha230223.06.2023 16:10
-
Nastena10200225.01.2023 02:50
-
qwexxw08.01.2020 06:36