Есть ответ 👍

Прислівник” (тести) Варіант ІІ
1. Усі слова є прислівниками у рядку:
а) випадково, весною, пішки;
б) на пам’ять, завширшки, втричі;
в) поріг, по-моєму, прекрасно.

2. Прислівник відповідає на питання:
а) який? чий?
б) що роблячи? що зробивши?
в) як? наскільки? навіщо?

3. Які прислівники можуть утворювати ступені порівняння?:
а) якісні, відносні, присвійні;
б) якісно-означальні;
в) обставинні часу.

4. Прислівник набагато до розряду:
а дії;
б) міри та ступеня дії;
в) причини.

5. Помилку в утворенні форми ступеня порівняння прислівника допущено в рядку:
а) найліпше;
б) більш актуально;
в) менш гірше.

6. Усі прислівники пишуться з двома -нн у рядку:
а) прекрасн..о, невблаган..о, незграбн..о;
б) грішн..о, невпин..о, живописн..о;
в) рівнин..о, туман..о ..я.
7. Прислівники уночі, вчора, влітку, щойно за значенням належать до групи, що означає:
а іб дії;
б) місце дії;
в) час дії.

8. Прислівники мимохіть, насамкінець, горілиць, нашвидкуруч утворено:
а) суфіксальним ;
б злиття основ;
в складання слів однакових або близьких за змістом.

9. Прислівник виступає обставиною в реченні:
а) Неподалік від озера будинок відпочинку. 
б) У лісочку було прохолодно. 
в) У будинку неподалік світилося. 

10. Усі прислівники якісно-означальні в рядку:
а) гарно, нині, гаряче, навмисне; 
б) розумно, мало, спересердя, важко; 
в) добре, високо, погано, весело. 

11. Усі прислівники причини в рядку:
а) замолоду, на зло, мимохіть, спересердя; 
б) зопалу, спросоння, згарячу, ненароком; 
в) коли-не-коли, в цілому, з діда-прадіда, казна-як. 

12. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування:
а) низько, дорого.
б) темно, легко.
в) дешево, хитро.​

299
477
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:


Писати поезії леся українка почала рано, 9-літньою дівчиною (вірш «надія»). леся написала цей перший у своєму житті вірш під впливом звістки про долю своєї тітки олени антонівни косач (в одруженні тесленко-приходько), засланої за участь у революційному русі, який присвятила своїй тітці олександрі судовщиковій. вперше надруковані — вірші «конвалія» і «сафо» — який присвятила своїй тітці олександрі судовщиковій 1884 у львівському журналі «зоря». 1885 у львові вийшла збірка її перекладів з миколи гоголя (виготовлена нею спільно з братом михайлом).літературна діяльність лесі українки пожвавилася з середини 80-их pp., коли косачі переїхали до києва і в і родин лисенків і старицьких вона увійшла до літературного гуртка «плеяда». 1892 у львові вийшла «книга пісень» генріха гейне в перекладах лесі українки (спільно з м. славінським). перша збірка її оригінальних поезій «на крилах пісень» з'явилася у львові (1893, друге видання в києві 1904), там же вийшла й друга збірка «думи і мрії» (1899), третя «відгуки» (1902) — в чернівцях.після того леся українка працювала ціле десятиліття і написала понад сотню віршів, з яких половина за її життя не була надрукована.в канон української літератури леся українка ввійшла передусім як поетеса мужності й боротьби. тематично багату її лірику трохи умовно (з уваги на взаємозв'язок мотивів) можна поділити на особисту, пейзажну та громадянську. головні теми її ранніх ліричних поезій: краса природи, любов до рідного краю, особисті переживання, призначення поета й роль поетичного слова, соціальні та громадські мотиви. у перших творах її помітні впливи тараса шевченка, пантелеймона куліша, михайла старицького, генріха гейне, але й у них видно виразні впливи ольги петрівни і михайла драгоманова (псевдонім — українець)на вибір її мотивів.а вже поезію «contra spem spero» (1890) характеризує античне розуміння доблесті (arete), блискуче володіння міфологічними ілюзіями, автокреація жінки-воїна. саме цей аспект творчості на довгі роки визначав тонус наукового «лесезнавства». такі основні мотиви поезій «до товаришів», «товаришці на спомин», «грішниця», «slavus — sclavus», «fiat nox», «епілог» і багато інших. мотив волі набирає в ній досить різноманітних барв: від нескорення традиційному розумінню імперії по індивідуальний вибір modus vivendi, що означає відкриття істини і служіння їй. зрада на будь-якій площині утотожнюється з трагедією, з вчинком медеї. лірика жаги і прихованого тріумфу, пов'язаного з неможливістю зреалізувати свою любов, експонує схему лицарської любові. лірична героїня — лицар, який співає своїй і серця. еротизм таких віршів як «хотіла б я тебе як плющ обняти», «твої листи завжди пахнуть зів'ялими » — це містичні дифірамби на честь божественної коханки.елемент епосу, властивий багатьом ліричним поезіям українки, знайшов пізніше втілення в , легендах, поемах, писаних на сюжети світової культури, проектованих на актуальні проблеми вільної людини у світі зневолених («самсон», «роберт брюс, король шотландський», «віла-посестра», «одно слово» й ін.) й роль поета в цій боротьбі («давня казка», «саул», «орфеєве чудо»).

Популярно: Українська література