Есть ответ 👍

Факты, подтверждающие двойственность внешней политики ссср в 1920-е годы

286
411
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:

карим050
4,4(1 оценок)

У"слові " він прагне показати міжнародне значення руської держави як рівноправного серед інших західних і східних країн. князь володимир володарював не в "худий землі", а в тій, яка "відома і чутна є всіма чотирма кінці землі". іларіон  характеризує   його як "едінодержца всій землі", який зумів "підкорити під її окружні країни" (у даному випадку - частини російської землі. - н. влада великого князя міцна і заснована на "правді". у ярославі іларіон бачить наступника великих справ  святослава   і володимира. джерело верховної влади він вбачає у божественній волі, тому сам  великий князь   сприймається як "причасник божественного царства", який зобов'язаний перед богом  відповідати   "за працю пастви людий його", забезпечувати мир ("ратні прожени, мир утверди, країни вкороти") і хороше  іння   ("голод угобзі боляри примудрився, гради разсе-лі")."слово про закон і благодать" стверджує ідею про рівноправність всіх народів, що живуть на землі, підкреслюючи, що час вибраності одного народу пройшло. бог не робить різниці між елліном, іудеєм і яким-небудь іншим народом, бо його вчення одно поширюється на всіх без винятку людей незалежно від  раси , статі, віку та соціального стану. іларіон засуджує претензії візантії на гегемонію у всьому християнському світі.

Популярно: История