Варіант 10. Складіть наступну анімацію для спрайту Кіт: Кіт знаходиться в лівому верхньому кутку, потім по діагоналі опускається в правий нижній кут,
потім піднімається в правий верхній і повідомляє «Привіт!»
149
491
Ответы на вопрос:
Program g;
Var
a:integer;
begin
readln(a) ;
Begin
if a<0 then
Write(a*-1) end;
Begin
if a>0 then
Write(a*-1) end;
End.
Программа переводит положительное число в отрицательное, и наоборот
Популярно: Информатика
-
нурбо101.06.2021 14:29
-
sevliekaterina202.11.2020 16:55
-
Nikanikansjs02.02.2023 05:40
-
misa2617.06.2021 12:51
-
Bobskromnaysh1215.01.2022 00:34
-
darinanugmanova29.07.2022 08:38
-
апк802.03.2021 08:52
-
Mamulia122120.12.2022 00:43
-
dashusha070324.06.2020 23:21
-
artur1749902.06.2020 04:15