Есть ответ 👍

Үш биден төмен кімдер орналасып 1 отырған? *
сұлтандар мен ұлы бегілер
Отөре билер
ору басылары мен батырлар
Оқарапайым халық
сұлтандар айс​

164
262
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:


тәрбие, білім, ақыл – ң үш тағаны. осының біреуі кем соқса, толымды болмайтын сияқты. «тәрбие – тал бесіктен» екені белгілі. жастайы­нан ата-анасының, өсе келе қшаның, мектептің, қоғамның, қоршаған ор­­таның тәрбиесін алады. өз бойына көңілге түйген тәлімін жинайды. барлық бірдей тәрбиелі болып кетпейді. мұның себебі, айтылған ақылды, берілген тәрбиені әр бірдей қабылдай бермейді. біреулер өзгеріп, жақсы, өнегелі болып қалыптасса, енді біреулері керісінше ға жұғымсыз, жат әрекеттерімен, теріс қылықтарымен қоғамдық ортаға сыймай жүреді.

бәрі ң өз қолында, яғни өзіне байланысты. әр өз-өзін жетілдіруге, ға жұмыс жасауы керек емес пе? кітап оқысын, рухани дүниелерден сусындасын. қазір, құдайға шүкір, заман оқимын деген ға көптеген мүмкіндіктерді беріп отыр. ғаламтор бар, ақпарат құралдары күн сайын келеді. осы тұрғыдан алғанда, кемелденіп, ақыл-парасаты толыға түсуі керек. асылы, өмір бойы оқып өтуі тиіс. шетелде «өмір бойы білім алу» деген керемет жоба бар. ол жоба бойынша әр өмір бойы оқиды. мейлі ол қызметте жүрсе де, әрдайым оқып, өзінің қабілетін , жетілдіріп отырады. қоғамда да осыған байланысты оң түсінік қалыптасқан. бәрі де өмір бойы оқу керек екенін біледі. өйткені оқымаса, ол артта қалып қояды. заманның ағымына ілесе алмай қалады. жақсы маман да болып шыға алмайды. бізге де осындай тәжірибені ендіру керек. біз заманның бағдарын дер кезінде аңғарып, өзіміздің іс-әрекетімізді уақыттың талабына байланысты жоспарлап отыруымыз қажет. уақыттың талабын елемеген көп жағдайда өзінің алға қойған мақсатына қол жеткізе алмасы анық. ондай тіпті өзінің өмірін де бір арнаға бағыттай алмайды. өз бетінше шешім де қабылдауды білмейді. ал өмір тек шынығуды, алға талпынуды қажет етеді. бұл шындап келгенде үлкен әрі зор мақсат. осыған батыл қ жасап, қабілетін, талантын білген кісі бақытты болуға лайық .

тағы бір атап кетуге тиіс мәселе – қоғамдық мәдениет. осы мәселе туралы ойланып көрсек. мәселен, қоғамда әртүрлі бар. бәріне бірдей кінә да таға алмайсың. бірақ кейбіреулері мәдениетті сақтай бермейді. дөрекі сөйлейді, әдеп сақтамайды. әрине, көпке топырақ шашпайсың, өзгелерге әркез жақсылық тілеп, қуанышына марқайып жүретін да бар. олардың еңбектерін жоққа шығаруға болмас. дегенмен, қоғамдық мәдениеттілік мәселесінде әлі де ойланатын тұстарымыз бар. соны қоғам болып талқыға салып көрсек қандай ұтымды болар еді.

шынтуайтына келгенде, қо­ғамдық мәдениет бірден қалып­тасып, бірден орнығып кетпейді. ол күнделікті ізденіс, күнделікті жұмыс негізінде іске асады. жұмыстың ең үлкені, ең биігі бұл, әрине, әр ң өз-өзін тәрбиелей білуге ұмтылуы. егер олай болмаса, қоғамдық мәдениет те қалыптаспайды. қоғамдық мәдениеттіліктің басты шарты бұл имандылық, сабырлылық. сонымен қатар парасаттылық. парасаттылық болмаған жерде игі істің өркен жайып кетуі күмәнді. алды-артын ойлап барып шешім қабылдайтын ақыл керек. сөйтіп барып, қоғамымыздың кемшін тұстарын түзеп, қоғамдық мәдениеттіліктің жоғары деңгейін қалыптастыра білсек, өте орынды болар еді.

қазақта «ауру қалса да, әдет қалмайды» деген жақсы сөз бар. әдептен озбаған да дұрыс. қалай дегенмен, әдет пен әдеп сақтау ң өз қолында. (написал быстро)

Популярно: Қазақ тiлi