uncu4ek
21.02.2023 15:21
Қазақ тiлi
Есть ответ 👍

Ақпараттарды ажыратыңыз. Бұрынғы заманда малға
бай бір болыпты. Бұл жердің
тұрғындарының: «Біздің отбасымыз бен малымызды қорғайтын батырымыз
болса екен», - деген жалғыз армандары болыпты.
Кундердің күнінде бір отбасында алып бала дүниеге келеді. Ел-жұрт
жиналып, үлкен той жасайды. Балаға Толағай деп ат қояды. Сол нәресте жыл
сайын емес, күн сайын ержете бастайды. Бір жылы жаңбыр жаумай, шөп
Шықпай малдар қырыла бастайды. Халықтың басына түскен қиындықты
уайымдаған Толағай Дана деген ақсақалға барып, ақыл сұрапты. Сонда қарт
айтқан екен.
Толағай, біздің жерімізде тау жоқ, бұлт келмейді. Сондықтан жаңбыр
жаумайды, - дейді.
Толағай,
Ата, Сіз рұқсат етсеңіз, бір жерден тау арқалап алып келсем бола ма? -
дейді.
Қарт Толағайға риза болып, рұқсатын береді.
Арада ай өтеді, жыл етеді. Бір күні Толағай Тарбағатай тауына жетіп,
төменде орналасқан кішірек тауды арқасына салып алады. Арада біраз уақыт
өткен соң, Толағай әлсірей бастайды. Ауылына жақындап қалғанда тізесі бүгіліп,
құлап түседі. Еліне жаңбыр сыйлаған батыр осылай таудың астында мәңгі
ұйқыға кетеді.
Содан бері ол тауды ел «Толағай» де тап кетіпті. Жаңбыр жауса: сайын
жұрт Толағай, чесіне алады екен.найти в этом тексте пять опорных слов ​

196
301
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

Davidkontrasity
4,8(80 оценок)

той,ат,ай остальные я не знаю

Mmmmmmamba
4,6(95 оценок)

Тасмола мәдениеті - Орталық және Солтүстік Қазақстан өлкелерінде ерте темір дәуірінде өркендеген. 1930 ж. белгілі болғанымен, негізгі зерттеу жұмыстары Орт. Қазақстанда 1946 жылдан кейін басталды.

Төрт негізгі кезеңнен тұратын зерттеулердің алғашқы сатысы 1946 – 59 жылдарды қамтиды. Осы кезде Орталық Қазақстан археологиялық экспедициясының ұйымдастырушысы әрі жетек. Ә.Марғұлан мен оның шәкірті М.Қадырбаев Қарағанды облысының Ұлытау, Шет, Ақтоғай өлкелеріндегі Тоғызбайкөл, Қарабие, Қарасай, Қанаттас, Толағай, Елшібек, Киіксу сияқты зираттарға қазба жұмыстарын жүргізіп, ескерткіштердің жалпы сипаты, жерлеу ғұрпының ерекшеліктері мен заттық мәдениетке байланысты нақты деректердің алғашқы тобын жинады. Осы өңірлерде басқа жерде кездеспейтін “мұртты обалар” сияқты айрықша ескерткіш түрлері бар екенін байқаған ғалымдар Сарыарқада бұған дейін беймәлім жаңа мәдениет белгілері табылуы мүмкін екенін пайымдады.

1958 – 68 ж. жүргізілген екінші кезеңде Қарқаралы, Балқаш, Шідерті өлкелерінде көптеген жаңа зираттар зерттеліп, көлемді деректер алынды, аса маңызды қорытындылар жасалынды.

1957 жылдан бастап Орт. Қазақстан экспед. құрамында ерте темір дәуірін зерттеушілердің жеке тобын басқарған Қадырбаевтың 1959 – 63 ж. Павлодар облысы Екібастұз ауданындағы Шідерті өзені бойындағы Тасмола-1, -2, -3, -5, -6, Қарамұрын-1, -2, Нұрмамбет-1, -2, -4 зираттарында жүргізген қазбалары шешуші нәтижелер берді. Жинақталған материалды қорытындылай келе Қадырбаев 1966 ж. Сарыарқада сақ заманында гүлденген жаңа археол. мәдениетті жариялап, оны Шідерті бойындағы аса құнды деректер берген Тасмола алқабының атымен байланыстыра, Тасмола мәдениеті деп атады.

Объяснение:

Популярно: Қазақ тiлi