Есть ответ 👍

Які команди можна використовувати для опрацювання подій у середовищі Scratch? Де
вони розміщені?

100
461
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

fegancev
4,4(65 оценок)

Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.

Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об’єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення. Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі.

Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати, сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню об’єкта або в Рядку меню програми.

Під час виконання програмного проекту Scratch для спрайтів може бути визначено деякі події, опрацювання якмх приведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди, які можна застосувати для таких цілей, розміщено у групах Подія, Керування, Датчики вкладки Скрипти.

Объяснение:

VovanBah
4,7(4 оценок)

Ты не написал список файлов. давай я тебе объясню фишечку этого ,чтобы ты мог сам его потом выполнить: ) смотри у тебя есть маска  ? ba*r.? xt? каждый вопросительный знак  обозначает  один  символ. т.е если указан файл c? t.tx? вместо может стоят столько   один  знак. например это может быть cat.txt  а звездочка может обозначать любое  количество  символов.(в том числе и  отсутствие символа)    например olo*o.doc*  может выглядеть вот так: ololololololololololololo.docx или вот так ololo.doc  разницы нет ибо эта маска подходят в этим обеим файлам.  ? ba*r.? xt?   может выглядеть так lbraoor.txt  например 

Популярно: Информатика