Есть ответ 👍

Берілген формула бойынша Кенесары-Наурызбай жырының тарихи құндылығына баға беріңіз. Менің ойымша
Себебі мен оны былай түсіндіремін
Оны мен мына мысалдармен,фактілермен дәлелдей аламын
Осыған байланысты мен мынандай шешімге келедім

116
416
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:

DogFerty656
4,7(42 оценок)

Қазақ халқының ұлттық болмыс-бітімінің бір өзгешелігі –дастархан жайып, кімді болса да адал көңілмен қарсы алатын кең пейілдігінде,    меймандостығында. қазақ үйіне келген ға дастархан жайып, қонақжайлылық ниет білдірмеген «қазанын қара суға малып отырғандай» деп кемсітетін болған. сондықтан да қазақ халқы танысын, танымасын үйіне бас сұққан ға «қырықтың бірі – қыдыр» деп қарап, дастархан жайып, барын оның алдына қойған. қазақ – намысшыл халық. қонақтан тамақ үшін ақы алу деген оның әдетінде мүлдем жоқ. бұл көргенсіздік саналып, ырымға жаман деп есептелген. расында да қазақ «дастарханы қурап тұр» дегізбеу үшін, өзінің ең дәмді асын қонағына сақтап отырады да, реті келгенде, оны дастарханға қояды. қазақтың ұзақ сақталып, тек қонақ келгенде ғана дастарханға салатын сыйлы асы – сүрленген ет, қазы, шұжық, жент, құрт, қарынға салынып сақталған сары май, тәтті, тары, қант, шай, өрік-мейіз т.б. «қонақ асы – қазақтың бөлінбеген еншісі» деген сөз бұрынғыдан қалған. ерулік, қымызмұрындық, сірге мөлдіретер, соғым басы, көңіл шайы, келін шайы т.с.с. бас қосулардың мақсаты, тілек мүдделері қазақтың меймандостық ниетінен туындаған. қазақ – қонақжай халық., көңіл табуға шебер, дос жинауға құмар. қазақта келген қонақты «құдайы қонақ»,    «сый қонақ», «арнайы қонақ» деп түрліше атаған. бұлардың қайсысына болмасын, қазақ, ең алдымен, мал сойып, қан шығарған. дастарханның қадірлі асы жаңа сойылған малдың бас-сирағы деп есептелген. өте қадірлі ға қазақтар тай да сойған.

Популярно: Қазақ тiлi