Почему Дубровский стал разбойником? Нужно
Тезис
Основная часть-доказательства
Заключение вывод
Я
164
436
Ответы на вопрос:
В романе А. С. Пушкина «Дубровский» мы видим образ благородного разбойника, Владимира Дубровского. Этот герой не сразу был разбойником — он стал таким из-за сложившихся обстоятельств. Те, кто читал роман, точно смогут ответить, что Дубровский не мог иначе, и стать разбойником его вынудили обстоятельства.
Объяснение:
После серьезной размолвки, вспыливший и пожелавший мести барин Троекуров, через подкупленный суд отнимает у Дубровского его имение. ... Именно несчастная любовь к Маше заставляет Владимира отказаться от жестокой мести Троекурову. Дубровский стал разбойником, потому что разочаровался в силе и праведности закона.
Объяснение: правильно
Життя Шолом-Алейхема тісно пов’язане із Україною. Він народився 2 березня 1859 року в місті Переяславі (нині — Переяслав-Хмельницький Київської обл.). перші незабутні роки дитинства майбутнього письменника пройшли в маленькому містечку Воронки. Батько був заможною людиною, старостою всіх місцевих товариств.
Шолом-Алейхем любив Україну, де українці та євреї здавна жили й працювали поряд. В оповіданні «Пасха на селі» він любовно змалював дружбу українського та єврейського хлопчиків — Хведька та Файтла. В ліричній повісті «Пісня пісень» єврейський юнак Шимек зворушливо говорить про українську природу, як про рідну: «Я бачу небо, відчуваю теплий вітерець, чую, як пташки щебечуть, цвірінькають, літають над нашими головами. Це — наше небо, наш вітерець, наші пташки, все наше, наше, наше!»
Україна шанує пам'ять свого великого земляка, його іменем названа одна з вулиць Києва. В Переяслав-Хмельницькому вже чимало років працює музей Шолом -Алейхема, який відвідали десятки тисяч екскурсантів.
Шолом -Алейхема не можна уявити без України, як не можна уявити й Україну без цього письменника. Це є знаком нерозривності життя двох народів — українського та єврейського,— їхньої спільної долі й спільної боротьби за добробут та щастя.
Шолом-Алейхем любив Україну, де українці та євреї здавна жили й працювали поряд. В оповіданні «Пасха на селі» він любовно змалював дружбу українського та єврейського хлопчиків — Хведька та Файтла. В ліричній повісті «Пісня пісень» єврейський юнак Шимек зворушливо говорить про українську природу, як про рідну: «Я бачу небо, відчуваю теплий вітерець, чую, як пташки щебечуть, цвірінькають, літають над нашими головами. Це — наше небо, наш вітерець, наші пташки, все наше, наше, наше!»
Україна шанує пам'ять свого великого земляка, його іменем названа одна з вулиць Києва. В Переяслав-Хмельницькому вже чимало років працює музей Шолом -Алейхема, який відвідали десятки тисяч екскурсантів.
Шолом -Алейхема не можна уявити без України, як не можна уявити й Україну без цього письменника. Це є знаком нерозривності життя двох народів — українського та єврейського,— їхньої спільної долі й спільної боротьби за добробут та щастя.
Популярно: Литература
-
sofiakuznetsova200424.05.2021 21:23
-
MrDabilin09.03.2021 10:34
-
mariia170611.09.2022 10:39
-
474738467383801.08.2022 08:07
-
Alenka26716.03.2022 01:06
-
drfast55504.04.2023 16:17
-
konovalova70124.07.2020 15:55
-
dasha19815622.01.2020 09:28
-
ba15070420.12.2021 19:52
-
Gayal196109.10.2020 13:56