LUUU 1. Какие задания придумал Кощей для Ивана-царевича?
2. Почему Марья-царевна Ивану-царевичу?
3. Какое поручение Кощея оказалось невыполнимым?
Почему Марья-царевна не смогла Ивану-царевичу
выполнить последнее задание?
4. Мог ли Иван-царевич сам выбраться из подземного
царства?
ответ:
1) он придумал если построишь этот дворец,то нашу залушеш
2)патамучто он паймал маленкого жучка
3)он не хател памагать
4)он не мог потом дал силу жучок потом он вишел из подземного царства
Ответы на вопрос:
ответ:
м. булгаков в романі “майстер і маргарита” утверджує цінності творчості і кохання та їхньої рятівної сили в долях майстра і маргарити.
образові майстра віддана найдорожча булгакову ідея безсмертя справжнього мистецтва. персонаж майстра містить чимало автобіографічних елементів, у цьому образі відбилися риси гетевського фауста, письменника м. гоголя. головним є те, що булгаківський майстер змальований як узагальнений образ митця. ідея істинності мистецтва майстра розкривається через систему протиставлень цього героя офіційному
літературному світу. і тема роману, за який узявся майстер, і напрямок її розробки, діаметрально протилежний виховному курсу, що його провадила тоталітарна влада, і його дивовижна, незнайома ідеологічним догмам і приписам духовна свобода – все це суперечить офіційному еталону радянського письменника. майстер відверто виражає почуття відрази до примітивної та бездарної літературної продукції, що її співці радвлади. а після подання рукопису роману на суд арбітрів радянського красного письменства він стає відкритим об’єктом для нищівної критики колег по літературному цеху. вирізняє майстра
з-поміж юрби берліозів та рюхіних і його письменницький “непрофесіоналізм”. адже за фахом і родом занять він був істориком, внутрішня потреба написати роман виникла у нього так само спонтанно, як зародилася любов між ним і маргаритою). найпершим доказом істинності мистецтва майстра є те, що написаний ним роман достеменно відтворював єршалаїмські події. незаперечна достовірність цього “п’ятого євангелія”, написаного майстром через багато століть після розправи над христом і на тлі розквіту войовничого атеїзму у срср„ підкреслюється розповіддю свідка цих подій воланда та сновидінням івана, котре подається як органічне продовження цієї розповіді.
тема істинності роману про єршалаїмську трагедію створює простір для численних паралелей між майстром і ієшуа. так само, як ієшуа, майстер є носієм вічної істини, так само він через служіння цій істині вступає в конфлікт із владою і проходить свій хресний шлях. однак, на відміну від ієшуа, майстрові бракує духовних сил витримати важкі випробування і в цьому є трагізм його долі. морально зламавшись під натиском зовнішнього світу, він кидає рукопис у вогонь – тобто зрікається і свого мистецького дару, і своєї мистецької місії. тим часом відмова від мистецтва означає для героя відмову від життя: він знаходить притулок у психіатричній лікарні та заспокоюється вірою у власне божевілля. таким чином він відмовляється від боротьби, від любові, від самого себе. ось чому після смерті майстра його душа, що зазнала трагічного зриву, потрапляє не до “царства світла”, а до царства “спокою”: “він,- говорить вісник божественної волі левій,- не заслужив світла, він заслужив спокій”. довгожданий, омріяний героєм спокій був водночас і знаком нагороди за його прижиттєві муки, і знаком прощення його людської слабкості.
у романі стверджується думка про фатальну приреченість носіїв вічних цінностей (істинної любові, істинного мистецтва, істинної моральності) у тоталітарному суспільстві, а звідси й тема трагічності долі справжнього митця.
объяснение:
Популярно: Литература
-
LINALINA12345622.07.2020 03:30
-
katyasergienko200404.01.2023 00:38
-
demeshkin104.12.2020 04:16
-
denisovch23.02.2020 17:00
-
tolya2211201610.05.2023 20:15
-
lakras21.06.2020 02:42
-
Kasha0915.03.2022 02:10
-
AleksSuperMan15.01.2020 13:04
-
smalik803.04.2023 11:24
-
panerik626.01.2021 00:28