Есть ответ 👍

3. Составьте сложный план сочинения «Чудесный мир, созданный вокруг яблока…» ИЛИ «Смысл названия рассказа Ч.Айтматова «Красное яблоко»» (по рассказу Ч.Айтматова «Красное яблоко», в плане, по возможности, используйте цитаты). Выбираете ОДНУ тему из двух.​

138
260
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:


ответ:Много лет семейной жизни позади,,

,,Анарка,Анарка!Не знала она,как взбудоражила душу отца!,,

,,Днём он возил Анару за город,,

,,Сад уже опустевший,...будто прислушивается:не придут ли ещё люди за плодами?,,

,,Исабеков боялся начинать этот страшный для ребенка разговор дома,,

,,Она с разбегу обняла его за шею и протянула ему большое красное яблоко,,

,,Папа,а ты хоть раз нашел такое яблоко?-вдруг неожиданно спросила Анара,,

,,Он тоже однажды нашел такое же красивое яблоко,,

,,Большое...багрово-красное яблоко... висело,заслоненное листвой...Он даст это яблоко ей!,,

,,Он часто встречал ее в городской библиотеке,,

,,Чудесный мир,созданный им вокруг красного яблока,внезапно рухнул,разлетелся вдребезги,,

,,Только бы она никогда не открывалась от своего красного яблока,,

Объяснение:


У«блакитній дитині» перед нами розгортаються непрості будні толі-школяра, його змужніння і моральне зростання, пізнання правди і кривди життя. оскільки в селах у ті, та й пізніші часи здебільшого функціонували семирічки, для завершення навчання необхідно було їхати до містечок. так сталося і з толиком. його навчання з восьмого по десятий клас художньо відтворені у третій частині повісті «маскулінум, фемінінум, нойтрум» .  служба в армії, нелегкі будні молодого бійця, загартування тіла й духу розгортаються перед читачем у заключній, четвертій частині книги, яка носить назву військової команди з кількасотлітнім стажем, відомої солдатам від петра і і суворова до жукова і роко-совського — «ать-два! »  нарешті фінал твору розгортає перед нами страшний початок великої вітчизняної війни, її перші дні й тижні. автобіографізм цієї частини тетралогії, що має назву «замість епілогу. граната» , особливо очевидний. це найдраматичніша частина повісті, яка вражає глибоким психологізмом, коли художні деталі створюють сугестивний ефект присутності в ситуації. читаючи, фізично відчуваєш запах пороху, диму, горілої землі, пронизливий звук бомб, крик поранених.. розгубленість, страх, тяжкість перших утрат, нелюдська втома, голод і біль зливаються в один важкий камінь, що душить людину. але сила духу проявляється якраз у подоланні цього: «ми стали тими, ким і повинні були стати, і недалека війна готувала нам суворий екзамен: на мужність і зрілість. і ми складемо його живі чи мертві» [1, с. 596]. і склали, пройшовши нелюдські випробування. так, розпові епізод, коли сусідка проклинала хлопчиків за крадені огірки, письменник переплітає два часові плани, з минулого прокладає місточок у майбутнє: «ми лежали, причаївшись у картоплинні, не раді уже й огіркам; лежали й не відали, що пророкування тітки одарки здійсниться повністю, тільки набагато пізніше. партизана миколу повісили фашисти в сорок другому році ванька теж не минула лихая година, тіткою одаркою. горів мій товариш аж двічі в підбитому літакові, та обидва рази рятувався на парашуті» [1,с. 359-360].  так у хронологічній послідовності розгортається художня біографія героя на тлі життя його покоління. цікавим є образ автора-оповідача, який то зливається з образом головного героя, то дистанціюється від нього, через ліричні відступи, коментарі, іронічні висловлювання виражаючи власне ставлення до зображуваного.  отже, художній час повісті охоплює такий складний у вітчизняній історії період від кінця 20-х років до 1941-го.  образ часу, духу епохи, соціальний аспект раннього періоду свого життя, який припав на непростий час 1920—30-х років, висвітлений письменником своєрідно. а. дімаров, зображуючи світ очима толика, через художні деталі висвітлює ту тяжку епоху.  спогади через призму дитячого сприйняття. тому для толі їхня убога хата (читаємо про інтер'єр домівки вже на перших сторінках) , напівголодне існування (сусіди держали корів, свиней, а в їхній сім'ї був тільки невеличкий город) , тяжка праця матері — все це не здавалося малюкові чимось неприродним. трагізм епохи розуміємо ми, читачі. з інтер'єрних, портретних, психологічних деталей складається картина злиденного побуту сільської вчительки та її синів.

Популярно: Литература