Есть ответ 👍

ТЫҢДАЛЫМ ОҚЫЛЫМ МӘТІНМЕН ЖҰМЫС
3
-тапсырма.
Тыңда. Мәтінді түсініп оқы.
Қазақ отбасындағы дәстүрлер тыйым сөздермен де байланысты. Тыйым сөздер — үлкен
маңызға ие тәрбие құралы. Сондықтан қазақ халқында үлкендер жас балаларды тыйым
сөздер арқылы да жамандықтан алыс, жақсылыққа жақын болуға үйреткен. Қазақ халқында
табалдырық - қасиетті ұғым. Ол – үйдің сырты мен ішінің шегарасы, байлық пен кедейліктің
де шегарасы. Табалдырық — бақыт пен жақсылықтың қарауылы. «Табалдырықты баспа,
бақыт қашады», «Табалдырықта тұрма, үйге келетін жақсылықты қайтарма», «Табалдырықта
тұрып, кедейлікті шақырма, жаман ырым бастама» деген тыйым сөздер жай айтылмаған.
Табалдырық — бақыттың белгісі. Табалдырығыңнан құтсыз адам аттаса, кедей боласың,
құтты адам аттаса, бай боласың. Сондықтан жас келін алғаш табалдырықтан кіргенде, жақсы
ырым жасалады. Оған шашу шашып, құт шақырып, оң аяғымен: «Бісмілла!» деп кіргізеді.
Тұрсын Жұртбайдан.
12
1-тақырып​

114
155
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

kek129
4,4(82 оценок)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Нет :)

Krauler1
4,6(30 оценок)

«көлеңке басын ұ»  -  абайдың1900 ж. жазған философиялық терең мазмұнды өлеңі. 4  тармақты, 6  шумақтантұрады. заңғар көкке жол салып, ұясына қонуға бет алған, көкжиекке иек артқан күннің, көлеңке басын ұзартатыны секілді, ң да «тіршілік базарынан оралар шағында» «күңгірт көңіл» шырмауына оралып, «сұрғылт тартқан бейуақпен сырласатын» сәті болады. ақынның «алыстан » , «жартасқа бардым, күнде айғай салдым, оданда шықты жаңғырық» дегеніндей, көкірек көзі ояу, жан сырын ұғар ң мүлде аз екеніне күңірене қамыққан, салып еттім деген жолының «қу соқпақ» болғанына налыған, тынысы тарылып, тұйыққа тірелген көңіл-күйі өлеңнің өн бойынан сыз тартып тұрғандай. 

Популярно: Қазақ тiлi