Есть ответ 👍

Серед усіх робіт Шептало найбшльше недолюблював

132
476
Посмотреть ответы 3

Ответы на вопрос:


ответ:їздити в місто

Объяснение:


І крутити привід

Объяснение:


За свідченням авторів багатотомної "історії естетичної думки", "термін "бароко" вперше був уведений в період просвітництва для позначення типу європейського живопису і скульптури" [4, 228]. у своєму первісному значенні він означав лише декорації, незвичайні прикраси. потім він поширився на архітектуру, зокрема на культові споруди, в яких спостерігалися відмінності від класичних форм, а згодом охопив й інші види мистецтв, у тому числі й літературну творчість і, по суті, став напрямом і стилем. західноєвропейська література xvii століття з її вишуканими епітетами, панегіриками, барвистою мовою, незвичною тропікою, алегоричністю була віднесена до бароко. "бароко втілювало безмежність і суперечливість світу й людини, той "хаос", який не підлягав раціональному пізнанню, боріння різних сил, загадкову таїну сущого" [8, 11]. світ в уявленні митців хуіі ст. постає як суперечливе поєднання часто непоєднуваного: бога та диявола, добра та зла, світлого та темного начал і врешті-решт життя та смерті. термін "бароко" походить від італійського "barocco", що перекладається як "дивний", "химерний". дехто з дослідників відносить його витоки до португальського виразу "perrola barroca" – "перлина неправильної форми", інші походження терміну пов'язують з латинським "baroco", що означає один із видів висновку, що характеризується складністю. класицизм, який зароджується майже одночасно з бароко, недоброзичливо поставився до нового напряму літературознавства й творчості. догматизація античності, притаманна класицизму, різко відкидалася в бароко. існувала певна різниця між бароко і відродженням. один із видатних теоретиків і практиків бароко лоренцо берніні (1598 – 1680) вважав, що умовою прекрасного є його величина, тобто розміри предмета, який вважається прекрасним. уже сама природа наділяє свої предмети якістю прекрасного, а людині залишається лише розпізнати це прекрасне в творіннях природи. людина ж обдарована особливим творчим даром, – геній – повинна не лише оволодіти всіма здобутками природи, а більше того – перемогти її. розвінчуючи міф як втілення об'єктивної ідеї прекрасного, теоретики бароко підійшли до необхідності вводити до сфери пізнання й таку категорію як огидне, яка раніше не була предметом літератури та мистецтва. тобто, в природі не лишилося нічого, щоб могло б стати предметом художнього освоєння.

Популярно: Українська література