Есть ответ 👍

1.Розділ «Сучасна література» представлений іменами письменників…

А) Р.Бредбері, М.Енде, К.Нестлінгер;

Б) А.Ліндгрен, М.Енде, Р.Шеклі;

В) К.Нестлінгер, М.Енде, А.Ліндгрен;

Г) К.Нестлінгер, Дж.Родарі, М.Енде.

2. Хто з письменників розповів історію про незвичайного хлопчика і його

становлення у світі?

А) Р.Бредбері;

Б) М.Енде;

В) К.Нестлінгер;

Г) А.Ліндгрен.

3. Який з вивчених творів за жанром є фантастичним романом?

А) «Міо, Мій Міо»;

Б) «Брати Лев’яче Серце»;

В) «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»;

Г) «Конрад, або Дитина з бляшанки».

4. У творах якого митця розкривається тема перемоги добра над злом?

А) А.Ліндгрен;

Б) М.Енде;

В) К.Нестлінгер.

5.Закінчіть речення.

А) Різновид фантастичної літератури, заснований на використанні міфологічних

і казкових сюжетів, образів, мотивів – це…..

Б) Різновид роману, у якому фантастичні елементи є провідними й

виявляються в сюжетах, образах, час це……

В) Різновид повісті, де значну увагу приділено розкриттю світу персонажу,

його переживань, мрій, сподівань, настроїв – це…

Г) Художній твір, у якому поєднуються ознаки повісті й казки – це…

6. Встановіть відповідність між літературними героями і їх авторами.

АДжимҐудзик

1 А.Ліндгрен

Б Карл і Юнатан

2 К.Нестлінгер

В Конрад

3 Дж.Роллінг

Г Буссе

4 М.Енде

5 А.Ліндгрен

7. Встановіть відповідність між героями роману М.Енде «Джим Ґудзик і

машиніст Лукас» і тим, що снилося кожному із них напередодні від’їзду з

Драконового міста.

А. ескімос

1 дідусь, вождь Білий Орел

Б. голландка

2 тато

В. Лі Ши

3 тюльпанові поля

Г. індіанець

4 будинок із снігу

5 будинок пані Штоцкер

8. Опишіть Драконове місто (за романом М.Енде «Джим Ґудзик і машиніст

Лукас»). Висловіть своє ставлення до описуваного. Чи гали ви щось

подібне у реальному житті?

9. Дайте відповідь на питання «Чи треба вчитися дітям в школі?»(за романом

М.Енде). Як ви ставитеся до порушеної проблеми?

104
164
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:

alegarxih
4,5(21 оценок)

1. предпосылки ренессанса в италии. эпоха дученто.

2. основные вехи жизненного и творческого пути данте. данте и флоренция.

3. «новая жизнь» и «пир» - лирический и философский пролог «божественной комедии» (концепция любви, соотношение разума и сердца, земного и небесного начал, символика чисел 3 и 9 - как сюжетно и идейно образующих элементов текста произведения).

4. «божественная комедия» - как единое художественное целое:

а) проблема жанра («комедия» – «божественная комедия»);   б) принцип композиционного единства «комедии». роль чисел 3, 9. 33, 100 в художественном мире «комедии»;   в) образ автора как основа идейно-художественного единства «комедии». значение и роль «пролога». три лика автора (повествователь, лицо, участник событий), причины чередования этих начал в образе автора, объединяющее их начало - демиургическое;   г) цветовая и световая символика «комедии», причины изменения цветового и состояния мира;   д) образы человека в «комедии» (грешники в аду, праведники в раю).

5. «ад» - структурная часть «божественной комедии»:

а) ведущий принцип создания образов грешников;   б) концепция греха и прощения, способы определения степени тяжести греха. гуманистический идеал данте.

6. значение «божественной комедии» в мировой .

источник:  

Популярно: Литература