4. Что делал он для претворения в жизнь своей мечты?
5. Какие пункты входили в план имения главного персонажа рассказа?
6. С какой целью он женился и какова дальнейшая судьба его сунны?
7. Какое имение наконец-то приобрёл главный персонаж рассказа?
8. «…голоногая, толстая… похожая на свинью» – кто это в рассказе «Крыжовник»?
9. «… того и гляди, хрюкнет в одеяло» – о ком идёт речь?
10. Как изменился главный персонаж рассказа после приобретения поместья?
11. «Я знаю народ и умею с ним обращаться. Меня народ любит. Стоит мне только пальцем шевельнуть, и для меня народ сделает всё, что захочу». Кому в рассказе принадлежат эти слова?
12. «Как вкусно!» – кто и о чём так говорит?
13. Какие пушкинские строки цитируются в рассказе «Крыжовник»?
14. Что изменилось в рассказчике после встречи с братом-помещиком?
15. «Я уже стар и не гожусь для борьбы, я не даже ненавидеть». Кому принадлежат эти слова?
16. «Делайте добро!» Кому принадлежит этот призыв.
17. Человек с молоточком. Какова идейная нагрузка этого образа в рассказе?
18. «Мы, дворяне», «я, как дворянин». Из чьего лексикона эти фразы?
19. Почему жизнь главного персонажа можно назвать «футлярной»? Что и почету явилось для него «футляром»?
20 Какие образы-символы есть в рассказе и каково их значение?
Ответы на вопрос:
проблема батьків та дітей належить до вічних проблем людства. щоправда, трактується в різні віки вона по-різному. і це зрозуміло: нові люди, нові соціальні умови життя — то й різні проблеми. і. с. нечуй-левицький у своїй повісті "кайдашева сім'я" порушує проблему батьків на зламному етапі нашої історії — кріпацтва і феодалізму.
щойно скасували кріпацтво, всі отримали волю, і не завжди, на мою думку, вміли і знали, як жити по-новому. та й нового й волі хотілось у всьому.
сім'я кайдашів з однойменної повісті і. нечуя-левицького — це типова селянська родина, яка намагалася жити в нових умовах, умовах пореформеного села початку другої половини xix століття. письменник створив реалістичні образи двох поколінь кайдашів, наділивши їх типовими рисами характеру дрібних власників. старі кайдаші — люди працьовиті, але часів панщини, коли змушені були у всьому коритися панові та батькам. своїх дітей вони теж виховали працьовитими, але ті вже не хочуть коритися батьківській владі — і в цьому одна з проблем батьків і дітей кайдашів.
хочуть діти бути й самостійними від батьків, які, на мою думку, через свій світогляд не зуміли дати дітям незалежно жити і працювати в родині. взагалі ці побутові непорозуміння і зараз є в кожній родині, і потрібно до них ставитися з розумінням. а омелько кайдаш і його дружина маруся весь вік робили те, що своїм синам і невісткам наказували, що й до ненависті в родині. і це друга важлива проблема між дітьми і батьками.
я вважаю, що ні старим, ні молодим не вистачило мудрості, культури поведінки, щоб жити за загальнолюдськими цінностями. бо в сварливій родині виростуть і сварливі діти. у родині, в якій батьки дітей не поважають, діти теж підростуть і чинитимуть так само. мабуть, тому і живуть серед нас, на жаль, деякі "кайдашеві звички".
Популярно: Литература
-
serega515222.01.2023 18:28
-
полина184308.03.2022 14:26
-
Tanya20040410.11.2021 21:11
-
evamakarova2010.02.2022 04:04
-
рената123930521.08.2021 20:34
-
Stak9624.03.2022 12:31
-
nikastezkaowl9vp12.06.2023 12:51
-
Димасик111111111112.11.2020 20:39
-
valeriy34526.06.2022 15:02
-
Kamilla2704200702.08.2020 23:42