Есть ответ 👍

Лолим прочитанное - Выполним задания
это чувст
ание — это особенное чувство, можно сказать, — лар. Как проявляет
неский герой стихотворения? Кому он противопоставлен?
2. Какие слова и выражения говорят об отри
od и выражения говорят об отрицательном отношении поэтак толпе?
е смысл выражения «Штаны пришедшие Кузнецким клёшить»?
3. Почему в
очему в тяжёлые обстоятельства чьей-то жизни, по мнению поэта, надо
Как вы по
вмешиваться?
е детали в описании лошади вызывают особое чувство жалости?
5. в стихотворении два описания лошади. Сравните их. Какова их роль?
. Оратите внимание на игру слов: Мысль по Ad (пошлая) — лошадь поши;
рыжий ребенок — жеребёнок и др. В чём её назначение?
7. Поразмышляйте о звуковой организации стихотворения; с этой целью про-
анализируйте аллитерации со звуками б, п, гв начале произведения и , , ,
во всём тексте.
8. Подумайте о живописности стихотворения. Легко ли его проиллюстри-
ровать? Проявляется ли в стихотворении умение Маяковского рисовать не только
словом? Как вы понимаете смысл фразы критика В. Альфонсова: «Зрительный образ
стал плотью стиха Маяковского»?
9. Что, по мысли поэта, может победить равнодушие и зло толпы?
10. Напишите сочинение-миниатюру на одну из тем:
«Как пронести любовь к живому?»
«Я — где боль, везде...»
й жалеть ни одеяло, ни ласку».​

107
408
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:


Объяснение:

Әке мен баланың арақатынасы мәңгілік мәселе. Мұхтар Омарханұлы Әуезов «Абай жолы» романында қос дара тұлға – Құнанбай мен Абайдың қарым-қатынасын шырқау биікке, шын мәнінде әлемдік деңгейге көтерді. Әке мен баланың арасындағы диалог әйгілі романды оқығандарға жақсы таныс болуы керек. Құнанбай ұлына не деп мін тақты? Әке сөзіне Абай қандай жауап қатты? Оқып көрейік!Ең әуелі, арзан мен қымбаттың парқын айырмайсың. Өзіңдегі барыңды арзан ұстайсың. Бұлдай білмейсің. Көп күлкіге, болымсыз ермекке асылыңды шашасың. Жайдақсың! Жайдақ суды ит те, құс та жалайды.

Екінші, дос пен қасты сараптамайсың. Досқа досша, қасқа қасша қырың жоқ. Жұрт бастайтын адам ондай болмайды. Басына ел үйрілмейді.

Үшінші, орысшылсың. Солай қарай ден қойып барасың. Дін, мұсылман жат санайтынын ескермейсің! – деді. 

– Осы үш айтқаныңыздың үшеуіне де дау айтам, әке. Өзімдікі дұрыс деп айтам.

Ең әуелі, жайдақ суға теңгердіңіз. Қолында құралы бар жалғыз-жарымға ғана пайдасы тиетін шыңыраудағы су болғанша, құралды, құралсыз, кәрі, жасқа түгел пайдасы тиетін жайдақ су болғанды артық санаймын.

Екінші, ел алатын тәсілді айттыңыз. Ел билейтіндердің мінезін айттыңыз. Менің білуімше, ел бір заманда қой сияқты болған. Бір қора қойды жалғыз қойшы «ай» десе өргізіп, «шайт» десе жусататын болған. Бертін келе, ел түйе сияқты болды. Алдына тас лақтырып «шөк» десең, аңырап барып қана бұрылады. Ал, қазіргі ел бұрынғы көрбалалықтан, нашар, момындықтан сейіліп, көзін ашып келеді. Ендігі ел жылқы сияқты болды. Аяз бен боранда, жауын-шашында топ не көрсе, соны көруге шыдаған, жанын аямаған, қар төсеніп, мұз жастанған, етегін төсек, жеңін жастық қылған бақташы ғана баға алады... Жанашыры бар, жақсылық пайдасы бар ғана кісі бағады...

Үшінші, орысты айттыңыз. Халық үшін де, өзім үшін де дүниенің ең асылы – білім-өнер. Сол өнер орыста. Мен барлық тірліктен ала алмаған асылды содан алатын болсам, ондай жер жатым бола ма? Жатырқап, қашықтауым надандық болса болар, бірақ қасиет болмас...– деді

Популярно: Другие предметы