Есть ответ 👍

1. Запустіть програму Scratch.

2. Складіть алгоритм, за яким виконавець переміщується між границями

Сцени в горизонтальному напрямку до натиснення клавіші Стрілка

вгору. Після цього виконавець повинен переміщуватися між

границями Сцени у вертикальному напрямку до натиснення клавіші

Стрілка праворуч.

3. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-(І гр. або ІІ гр) клас\Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.1.

4. Додайте до складеного алгоритму команди для змінення образу, появи

відповідного текстового повідомлення і звукового сигналу під час

змінення напрямку переміщення.

5. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-(І гр. або ІІ гр) клас\Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.2.

6. Додайте до другого алгоритму команди, щоб рух виконавця в

горизонтальному та вертикальному напрямках відбувався до

натиснення клавіші пропуск.

7. Збережіть створений проект у своїй папці:

E:\5-(І гр. або ІІ гр) \Власне прізвище\Урок 30\

у файлі з іменем Контрольна 4.3.

8. Закрийте вікно програми Scratch.

Надішліть будь ласка файл у форматі .sb2

212
354
Посмотреть ответы 1

Ответы на вопрос:

lejaqw
4,4(10 оценок)

1)b 2)d 3)c 4)a 5)d 6)d 7)c

Популярно: Информатика