Есть ответ 👍

Твір на тему: 3)значення вед, біблії корана в житті громадян 21 століття. 4)біблійні сюжети які мене найбільше вразили. і! 24 !

276
431
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

Gromova3232
4,7(85 оценок)

веди, біблія, коран

найстародавніші книги

є книги, безумовну першість яких ніхто не буде заперечувати. древні, вони пройшли крізь віки й до сьогодні мають свій вплив на життя людей. у першу трійку таких книг входять веди, біблія й коран — ті три наріжні камені світової літератури, на яких вона побудувала свій храм. ці твори беруть початок у сивій давнині, у глибинах якої потонули всілякі відомості про їх творців, і тепер, у відповідь на питання, кому саме належить честь їх написання, створено безліч легенд. щодо змісту цих книг, то кожна з них у своїй особливій, притаманній лише їй формі розповідає про устрій світу та його рушійні сили; викладає той морально-етичний кодекс, якому мають слідувати народи, серед яких ці книги виникли.

з впевненістю можна сказати, що серед нашого народу найбільшу популярність з вищезазначеної трійки має біблія — книга, що розкрита для всіх. усі люди різні, зі своїми вподобаннями й захопленнями, які дуже часто замість того, щоб об'єднувати, навпаки роз'єднують людей, створюючи між ними перепони. але піднімаючись на більш високий рівень і залишаючи у стороні те, що розділяє нас, ми бачимо, наскільки ми схожі й близькі. відчути це нам не в останню чергу така книга, як біблія. вона несе у собі сказання, суть яких є близькою та рідною для всіх людей. до того ж, її сюжети настільки міцно ввійшли в наше життя, що іноді, почувши, прочитавши чи побачивши дещо, ми не зразу ж розуміємо, що ці мотиви взяті з біблії. навіть відкинувши релігійну сторону питання (адже не всі відносять себе до християн), не можна не зазначити того, що в країнах європи, північної та південної америки та в інших куточках земної кулі та людина, яка не знайома з біблійними , не може назвати себе ерудованою та освіченою особою. адже величезна частина світового мистецтва нерозривно пов'язана з біблією, її і сказаннями. до цієї частини належать не тільки собори, церкви, фрески на їх стінах. хіба може людина, не знайома з «книгою», належно оцінити блюз? а пояснити походження таких афористичних фраз, епітетів, порівнянь, як «ноєв ковчег», «голуб миру», «жінка лота», «содом і гоморра», «блажен хто вірує», «соломонова мудрість», «змій-спокусник» і безлічі інших? а повною мірою зрозуміти красу «давида» і «мойсея» мікеланджело, мадонн рафаеля та леонардо да вінчі, фресок джотто, гірландайо та багатьох інших митців різних областей і сфер, які черпали натхнення з вічного джерела біблії? відповіддю буде категоричне «ні».

так само можна висловитись на користь тих же вед і корану, що відповідно до культур, серед яких і для яких вони створювались, мають той же самий вплив на людей, як і біблія. і неважливо, як саме ми ставимось до них: як до священних писань і слова божого чи просто як до великих книг, що впливають на розвиток людства. важливе те значення, яке вони мають для народів світу; та мудрість, яку вони несуть у собі; ті знання, які вони розкривають кожному, хто звернеться до їх сторінок; важливі ті світло й любов, які мільйони людей беруть із їх невичерпних глибин.


Плюшкин  жизнь, кажется, покинула деревню плюшкина, и жерди по сторонам домов напоминают ребра скелета. запустение, дух смерти подчеркивает гоголь, и о комнате плюшкина: «никак было нельзя сказать, чтобы в комнате сей обитало живое существо…» . картину «вымершего места» завершает «замок - исполин» , висящий на обычно «запертых наглухо» главных воротах.  начиная описание плюшкинского дома, гоголь скорее всего намеренно называет его «странным замком» , а заканчивает описание символической деталью: «замок - исполин» . за/мок превратился в замо/к, наглухо заперший все живое.  кто же виновник этого страшного опустошения, омертвления? его трудно отличить от его жертв: он грязен, оборван, сплющен. эта искаженность, сплющенность так велики, что даже проницательный чичиков «долго не мог распознать. какого пола была фигура, баба или мужик» .  есть сравнение, которое господствует в этой главе, обнаруживая трагическую сущность судьбы плюшкина. говоря о том времени, когда плюшкин был бережливым хозяином и все в его доме «текло живо и совершалось размеренным ходом» , гоголь пишет: «во все входил зоркий глаз хозяина и, как трудолюбивый паук, бегал хлопотливо, но расторопно по всем концам своей хозяйственной паутины» .  когда чичиков пошел в комнату плюшкина, он заметил «часы с остановившимся маятником, к которому паук уже приладил паутину» . паук запутался в своей паутине – и жизнь остановилась вокруг него, умерло время. владелец тысячи крепостных душ, одержимый страстью бессмысленного накопительства, становится нищим. скупость обратилась в / далее, см. здесь..

Популярно: Литература