Есть ответ 👍

Перевести на казахский язык. 1) как казахи показывают уважение к гостю? 2) один из членов семьи должен показать свой талант, свое исскуство. 3) как гость должен хозяина дома? 4) гость тоже должен показать свой талант: исполнить песню, рассказать стих и прочее 5)как эта традиция влияет на воспитиание ребенка? 6) тебе нравится эта традиция?

252
500
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

leyla210
4,4(59 оценок)

1)қазақтар келген қонаққа сыйластығын қалай көрсетедi?

2)отбасының бiр мүшесi бойындағы өнерiн көрсету керек.

3)қонақ үйдiң иесiне қалай алғыс айта бiлу керек?

4)қонақ та өнерiн көрсету керек: ән айтып,өлең жолдарын оқып және тағы жа басқалар.

5)бұл дәстүр тәрбиесiне қалай әсер етедi?

6)бұл дәстүр саған ұнайды ма?

Cirkulek999
4,5(8 оценок)

құрманғазы сағырбайұлы

(1818-1889 )

қазіргі орал облысы, жанғалы ауданының жиделі елді мекенінде дүниеге келген. күй атасы. құрманғазыны күй өнеріне баулыған және оның ұстазы болған ұзақ күйші еді. құрманғазы жастайынан домбыра шертіп, көпшіліктің ілтапатына бөленді. күйшінің шығармашылық табыстарға қол жеткізіп, өрлеуіне бөкей ордасының байжұма, , байбақты, соқыр есжан сынды атақты күйшілері үлкен ықпал еткен. олардан тәлім алып өскен құрманғазы қазақ халқының ұлы сазгері атанды. құрманғазының күйлері қазақ елі өмірінің әлеуметтік жыр-сыры, азаткерлік рух ұраншысы іспетті, ұлттық тарихымыздың әуен тілінде жазылған ұлы эпопеясы деуге болатындай. күйші шығармашылығындағы өзекті мәселелер — халықтың азатгығы мен жеке тұлға бостандығы. өз туындыларында xix ғасырдың 30-жылдары исатай тайманұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліске ерекше назар аударған. құрманғазы бұл көтеріліске өзінің алғашқы туындыларының бірі "кішкентай" күйін арнаған. одан кейінгі "ақбай", "ақсақ киік", "түрмеден кдшкдн", "адай" күйлерінде ол халықтың азаттықты көксеген арманын, әділетсіздікке қарсылықты, қоғамдық мүдделердің өзара қақтығысын білдіреді. құрманғазы туындыларында қоғам мен ң арақатынасындағы айрықша әлеуметтік-психологиялық жағдайлар бейнеленеді. оның "аман бол, шешем, аман бол", "қайран шешем", "ертең кетем", "бұқтым-бұқтым" деген күйлерінде даусының ырғағы айқын берілген. құрманғазының ойнақы, мерекелік көңіл күйді білдіретін би ырғағымен жазылған күйлері ("", "әсем") де бар. құрманғазы сағырбайұлы бірнеше мәрте түрмеге де қамалған, алайда халықтың азаттығы жолындағы күрескер сазгердің рухы ешқашан түспеген. ол орал, орынборда, үркіт түрмелерінде де отырған. куғын-сүргін мен сергелдеңге түскен күйші халықтың тәуелсіздік пен бостандық туралы терең ой-толғамын бейнелеген. "алатау" және " сарыарқа" күйлерін дүниеге келтірген. 1880 жылы астрахан түбіндегі сақмар елді мекеніне қоныс аударады. қауым арасында ерекше құрметке бөленген құрманғазы дина нүрпейісова, е.есжанов, м.сүлейменов сынды мирасқорларын жинайды. сол дәуірде әйгілі болған кө, менегай, менкдра, сүгүрәлі, торғайбай, шора сынды домбыра тарту шеберлері де құрманғазыны ұстаз тұтқан. "байжұма", "бозқаңғыр" туындылары да сағырбайұлының асқан өнерпаз күйші екенін білдіреді. құрманғазы өз күйлері арқылы орындаушылық өнердің ерекше дарыны мен бірегей әуен тілін паш етті. "итог" атты күйінде күйші ауыр да азапты өмір жолының қорытындысын айқын бейнелейді. сазгер шығармашылығында әуендік жанрдың лирика, халық тарихын баяндау, ң табиғаттан, қоршаған ортадан алған әсері сияқты арналары да айрықшіа орын алады. құрманғазының күйлері қазақ хатады шығармашылығында аса маңызды тарихи орын алады. ол өз туындылары арқылы халқымыздың мәдени қомақты үлес қосты.

Популярно: Қазақ тiлi