Есть ответ 👍

Переведите текст. добавьте вместо точек продолжение бір күні қожанасыр бақшада жұмыс істейді. түс мезгілі болатын. қожанасыр түскі астан кейін ағаштың астында демалады. ағашта өсіп тұрған өрік пен жердегі асқабақты көріп: «осы табиғатқа таң қаламын. өрік ағашы өте үлкен. бұтақтары, жапырақтары өте мықты. бірақ жемісі өте кішкентай әрі жұмсақ. асқабақтың сабағы мен жапырағы өте әлсіз. ал жемісі өте үлкен әрі қатты. бұл дұрыс емес. өйткені өрік пен асқабақтың жемісі ауысып кеткен», - деп ойланады. дәл сол кезде басына өрік келіп түседі. орнынан атып тұрған қожанасыр былай дейді жауабы: орнынан атып тұрған қожанасыр былай дейді: «осыдан былай табиғатқа тіл тигізбеймін. табиғаттағы барлық нәрсе өз орнында. егер өріктің орнында асқабақ болса, мен тірі қалмайтын едім». неге екен? жауабы: шынында да табиғатта үлкен тепе-теңдік бар. әрқайсысының өз орны бар. әрбір нәрсе өте керемет жасалған. және бұл табиғат заңына бағындырылған. бұның бәрі тегіннен-тегін емес. соны ойланған бар ма?

132
203
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

SashaRary
4,4(91 оценок)

Водин день кожанасыр работал в саду.это было в обед.после обеда кожанасыр решил отдохнуть под деревом.увидев растущий персик на дереве и тыкву на земле он: "я удивляюсь этой природе.дерево персика большое.его ветки и листья сильные.а его плод маленький и мягкий.листья и ветви тыквы слабые.а его плод большой и сильный.это неправильно.потому что,плод персика и тыквы поменялись местами"-думал он.прямо в этот момент на его голову упал персик.встал с места кожанасыр и говорит: ответ: встал с места кожанасыр и говорит: "с этого момента ничего не буду говорить природе.если бы,на месте персика была тыква,то я бы не остался в живых.почему ответ: и вправду в природе есть равенство.у каждого есть своё место.каждая вещь хорошо сделано.и это и есть закон природы.все это не бесплатно.есть ли такой человек,который думал об прости,я не могу продолжить .фантазии нет. p.s не забудь !
okotletacot
4,4(77 оценок)

Жаз басталмай жатып, күн қағып сарғая бастаған селеуі мен жусаны әлдебір зар күйін шертіп тұрғандай. Дендердің қыраты мен ойы дамылсыз алмасып, діңкеңді қатыратын қара жолымен осылай қарай сапар шеккенде, кеудеңді алапат сағыныш, әлде толғаныс билейді. Сол мазасыз хәлің айдалада дулығадай шаншылған батыр мазарын көргенде тіпті үдейді. Т.Әлімқұловтың әңгімесінде «Баяғыда Батый хан қалың әскерімен қарт Дендердің үстінен жостырып өткенде, осы Қараойдағы елді көрмей қалыпты» дегенге ұқсас жолдар бар. Рас шығар. Қыр үстіндегі адамға Қараой оңайлықпен байқатпайды. Бұл жердің жан баспаған шөбі де біразға дейін жасыл бояуын жоғалтпай, көкорай боп тұрғаны. Әйтпесе, қыр сарғайып кеткелі қашан…

Т ы л с ы м д ү н и е н і ң заңдылығына сенсек, қасиетті Жер-ана арада қанша заман өтсе де, уақыттың табын сақтайды екен. Сол мекенде аққан қан да, төккен жас та, шыңғырған үн де Жер-ананың көзінде, құлағында қалып қояды деседі. Рас шығар… Қараой осыдан жүз жетпіс үш жыл бұрынғы қанды қылмыстың ауыр салмағын әлі арқалап тұрғандай көрінеді. Жазушы Роллан Сейсенбаевтың «Бұл далаға сөйлеу үшін емес, тыңдау үшін келу керек екен» деген сөз бар еді. Шынында, үнемі мазасыз жел тілінде сөйлеп тұрған мынау Қараой «Мен көрдім, бәрін көрдім, бәріне көндім» деп бебеу қағады. Махамбет!.. Махамбет!.. Білмеймін, жел ме, сел ме?.. Жырда онымен бір тұлға теңдесер ме?..

Ә д і л е т с і з д ү н и е н і ң қабырғасын Махамбетше сөгер жан кездесер ме? – деп Фариза жырлағандай, ақынның өзі батыр, батырының өзі ақын біздің топырақтың арманда кеткен ерлерінің рухы әлі сөйлеп тұрғандай. Батыр мазарының басында Махамбет поэзиясы күндері сонау 1983 жылдан бері өтіп келеді. Осынау отыз бес жылға жуық уақыт ішінде қазақтың қасіретті киесі сіңген қастерлі мекенге кімдер ат басын бұрмады десеңізші… Көгөрім жастан сұңғыла кеуде абызына дейін қазақтың жақсысы мен жайсаңының тірлігінде азаптан өзге татпаған тәкаппар ақынның басына тәу етпегені жоқ.

Объяснение:

Популярно: Қазақ тiлi