Есть ответ 👍

Найдите число, 30% которого равны сумме наибольшего делитель и наименьшего общего краны чисел 60, 48, 45 (подскажите )

251
335
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

Бика2525
4,8(56 оценок)

1) разложим числа на простые множители и найдём их нод и нок 60 = (2*2) * 3 * 5  48 = (2*2*2*2) * 3 45 = (3*3) * 5 нод = 3 - наибольший общий делитель нок = (2*2*2*2) * (3*3) * 5 = 720 - наименьшее общее кратное 2) 720 + 3 = 723 - сумма нод и нок 3) 723 : 30 = 24,1 - 1% числа 4) 24,1 * 100 = 2410 - число, 30% которого равны сумме нод и нок ответ: число 2410.
Fsyh
4,7(93 оценок)

Філософська повість – важкий і цікавий жанр, інтелектуальна гра розуму, він об’єднує в собі і есе, і памфлет, а автор висуває ідеї або сміється над цими ідеями і подіями. франсуа-мари аруе, знаемый як вольтер, використовував жанр філософської повісті для того, щоб навчити людство, показати йому, що в нім погане, і не безпечне. пушкін називав його «умів і моди провідником». андре моруа називав шедеврами вольтера його «задига», «кандида» і «простака». він говорив, що стиль вольтера прямовисний, а до персонажів не можна відноситися серйозно – «не встигнеш навіть поплакати…» кожного свого читача вольтер примушує замислитися: хто цей герой? чи вірить він в долю? чи у бога? чи хороша змальована автором країна? чи вона справедлива? усі ці ідеї характерні саме для епохи просвітництва, коли свідомо вийшли ідеї, проголошені французькою революцією, – ідеї свободи, рівність, братерства, в повісті «простак» вольтер дискутує з теорією «природної людини» жана-жака руссо. «коли читаєш ваш твір, – писав він руссо, – так і хочеться стати рачки» герой «простака» – дикун гурон, дитя природи. він опинився у цивілізованому світі. ми бачимо цей «цивілізований» світ очима простої людини, він сприймає прості речі і прості взаємини між людьми, до усього відноситься буквально. гурон не розуміє, чому люди усі заплутують і роблять вчинки, де немає здорового глузду. «я витратив на свою освіту п’ятдесят років, але відносно здорового глузду мені буде важко впоратися з цією напівдикою дитиною»,- так думає учитель гурона. у повісті вольтер це прибігає до казкового або фантастичного сюжету. герої повести такі ж реальні, як і дійсність, сучасна письменникові. обивателі проявляють неабияку цікавість, слухаючи розповіді гурона. вони багато сил, щоб охрестити новонайденного родича. саме тут вольтер вкладає у вуста дійових осіб повести полеміку про церкву і віротерпимість. мадемуазель, не розуміє, чому він досі не не католик, ніби у світі існує лише католицька віра. відповідь на це вольтер вкладає у вуста гурона, вона є новою для того часу ідеєю свободи віросповідання : «кожен в ії має право жити так, як йому захочеться». вирішивши добровільно прийняти католицьку віру, гурон вивчає духовні твори і починає робити ті, що відпові цьому духовному вченню вчинки. сприймаючи досить буквально усе прочитане в духовних текстах, він, кінчивши для вірянина сповідь, вимагає такої ж сповіді від ченця, а хреститися намагається в річці, виконуючи тим самим букву католицтва. такі ситуації, в яких опиняється гурон, вигадані вольтером для того, щоб поговорити, наскільки безглуздими є закони і правила в так званих «цивілізованих» країнах. якими нікчемностями європейці у свої бажаннях пояснити дикунові сумнівні переваги свого життя. коли гурон дізнається, що для того, щоб одружитися з улюбленою жінкою, не досить їх особистих обітниць, вимагаються ще свідка, нотаріуси, угоди і дозволи, він доходить виводу: «напевно, ганебні люди, якщо вам потрібні таки застереження…»- говорить він. герой вольтера не розуміє і конфессионных взаємин католиків і гугенотів, і вимагає пояснити, чому «такий великий король, чия слава дійшла навіть ті країни гуронов, залишив себе без такої великої кількості сердець, які могли б любити його, і такої великої кількості рук, які могли б служити йому»? дурість цих розбіжностей сьогодні ще реальніша, вольтер робив наголос на цьому три століття тому. на жаль, вона є актуальною і сьогодні. представники різних концесій налагоджені вороже один до одного і не можуть об’єднати людство. з далекого століття фернейский мудрець підказує нам, людям двадцять першого століття, що не потрібно шукати зло в цивілізації або культурі, в науці або в ціні. зло криється в аморальному облаштуванні суспільства, у відсутності моральних принципів у людей. отже, можливо, відповіді ми знайдемо у вольтера, який в простаку стверджував : «читання піднімає душу, а освічений друг приносить ідею».

Популярно: Математика