Есть ответ 👍

Порівняйте давньогрецький і сучасний театр

198
218
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

Mariyana10
4,8(47 оценок)

На відміну від нового європейського, старогрецький театр не був місцем, куди можна було піти в будь-який день і, заплативши за квиток, подивитися обрану з репертуару п'єсу. в театрі діоніса грали два рази на рік – на діонісії і на линнеи. трагедії ставилися на святкування великих діонісій у формі драматичного змагання. три поета пропонували три трилогії, як правило, міфологічні сюжети, по закінченні яких – на десерт – гралася легка і забавна «сатировская» драма. журі обирало і нагороджувало кращу трилогію. перемога була великою честю не тільки для драматурга і для головного актора, але і для хорега – спонсора постановки, найчастіше одного з міських багатіїв. нагородою був бронзовий триніжок. спонсор – переможець раскошеливался вдруге і ставив за такої нагоди пам'ятник – зазвичай мармуровий постамент для виграного триніжка з різними гордими написами. (дві колони над театром під стіною акрополя, монумент трасила перед гротом діоніса і монумент лисикрата і є такі пам'ятники. )    трагедії і комедії писалися завжди у віршах, а їх постановки були прикладом синтетичного мистецтва, поєднуючи поетичне слово, музику, танець і живопис. у п'єсі завжди брав участь хор. всі ролі грали тільки чоловіки і лише в масках. спектакль йшов на круглій «орхестре» і на «проскении» , за якими було будівля скени» (сцени) , що служило декорацією.  відвідування театру вважалося виконанням важливого громадянського обов'язку. у період розквіту грецької демократії держава платила йде в театр простому народу мінімальну денну платню, щоб він не шкодував про пропущеної роботі. керівники держав і філософи вважали, що відвідування театру очищає і гармонізує душі, робить громадян краще і навіть здоровіше.  три великих класика – есхіл, софокл та евріпід – написали кожен приблизно по сто трагедій. есхіл і софокл майже завжди вигравали у драматичному змаганні, а евріпід майже завжди програвав. зате еврипід виграв у майбутньому. від есхіла і софокла до наших днів дійшло за сім трагедій, а від евріпіда - сімнадцять.  сучасний театр не терпить глухоти. нові режисерські рішення. нові ідеї, що виникають у чиїйсь свідомості і миттєво приймають сценічні форми. деякі готові дотримуватися класики, інші бажають текстової свіжості. але навіть люди, що не працюють над новими п'єсами і тим більше не пишуть їх, привносять в старе щось своє, по можливості роблячи його оригінальним. звідси деякі тенденції сучасного російського театру.  в даний час глядач може спостерігати в театрі безмежність і різноманіття, множинність. театр постійно новий і свіжий. режисери бажають увійти в історію і тому намагаються створити щось цікаве, оригінальне

(y + 4)(y - 2) = y * y - 2 * y +4 * y -2 * 4 = y^2 - 2y + 4y - 8 = y^2 +2y - 8

Популярно: Математика