Есть ответ 👍

Дайте полные ответы, как можно скорее. заранее фраерман " дикая собака динго или повесть о первой любви" 1.в чём своеобразие характера тани сабанеевой? 2. когда и как мы впервые встречаемся с ней? 3. как складываются взаимоотношения тани с людьми? 4. какие чувства испытывает таня к отцу, матери? 5. как отражаются сложные отношения взрослых на характере тани? 6. как и под влиянием чего меняется отношение тани к отцу? 7. меняется ли таня под влиянием пережитых событий и открытий? 8. как вы рассмативаете решение тани уехать? 9. можно ли считать настоящей дружбой отношения тани и фильки, тани и жени, тани и ее однокласников? 10. кого и почему называют дикой собакой динго?

135
254
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:

Farxadkishi
4,4(66 оценок)

1. 2.  с таней мы впервые познакомились в лагере, в тот момент, когда она сидела у  речки. 3. 4. таня любит свою мать, а отца она немного побаивается, так как видит его впервые в жизни, но вскоре она поменяла свое отношение к нему. 5.  на другие я не помню ответы, надо в книгу смотреть
elizaveta66
4,5(14 оценок)

Татар халык шагыйре габдулла тукай (габдулла мөхәммәтгариф улы тукаев) 1886 елның 14 апрелендә элекке казан губернасы мәңгәр волосте (тасср арча районы) кушлавыч авылында туа. кечкенәдән ятим калган габдулла, кулдан-кулга йөреп, сасна, өчиле, кырлай авылларында уздыра. башлангыч белемне кырлай авылы мәдрәсәсендә ала. 1895 ел башыннан тукай уральск шәһәрендә яшәүче туганнары гаиләсендә тәрбияләнә. биредә ул татар халык иҗатын һәм әдәбиятын җентекләп өйрәнә, гарәп, фарсы, төрек, рус һәм башка халыкларның әдәбиятлары белән таныша, рус теле аркылы көнбатыш классик әдәбияты казанышларын үзләштерә. үзе дә беренче шигырьләрен иҗат итә. уральскидагы әдәби-мәдәни хәрәкәт тукай тормышында хәлиткеч роль уйный. 1905 елгы революция дулкыны белән зур әдәбиятка килеп кергән әдип монда җәмәгать эшлеклесе, журналист, тәрҗемәче һәм шагыйрь буларак формалаша. 1907 елның көзендә тукай казанга кайта. ул үлемсез әсәрләренең күбесен шушында яза; профессиональ революционерлар даирәсенә керә; татар культурасының революцион-демо-кратик канатын җитәкләүгә алына. шагыйрьнең сугышчан шигърияте һәм иҗтимагый, әдәби процессларның иң четерекле проблемаларына багышланган публицистик чыгышлары әдәби-мәдәни хәрәкәтнең төп юнәлешен билгеләүче көчкә әверелә. габдулла тукай 1913 елның 15 апрелендә казанда үпкә авыруыннан вафат була. тукай татар халкының яңа реалистик әдәбиятына һәм хәзерге заман татар әдәби теленә нигез салучы булды. шагыйрь иҗтимагый прогресска хезмәт итүне үзенең гражданлык бурычы итеп санады; кыска гына гомер юлында күпкырлы иҗаты белән татар культурасы тарихында яңа эпоха ачты. г. тукайны башка милләт халыклары да үз итә. 1986 елда, шагыйрьнең тууына 100 ел тулу уңаеннан, берләшкән милләтләр оешмасының мәгариф, фән һәм культура буенча комитеты (юнеско) бу бәйрәмне халыкара күләмдә билгеләп үтте.

Популярно: Литература