Есть ответ 👍

Решение проблемы выпаса скота. Напишите как решить?

130
377
Посмотреть ответы 2

Ответы на вопрос:


Неверный выпас скота приводит к появлению подвижных песков и исчезновению растений и является основной экологической проблемой. Территория пустыни с незапамятных времен используется человеком для скотоводства и орошаемого земледелия. Человек давно научился жить среди песков. Более того, он заставил пустыню служить своим нуждам. Ее животных он сделал предметом охоты, травы и кустарники - кормом для скота, деревья - топливом. Он сумел использовать все дары этой скудной природы. Хозяйственная деятельность населения этой зоны оказывает огромное влияние на условия обитания, распространение и численность почти всех животных - обитателей пустынь. Все крупные млекопитающие оттеснены на небольшие охраняемые или непригодные в настоящее время к хозяйственному использованию территории. Численность их сокращена. Исчезают и пресмыкающиеся. Причиной этого явилось уничтожение естественных мест обитания животных. Еще одна беда пустыни - засоление почв. Неумеренное орошение приводит к тому, что в почвах накапливается много соли. Земледелие в таких районах становится невозможным.

Решение проблемы: соблюдать правила выпаса скота, не пасти скот долго на одном месте. Выпас скота нужно проводить так, чтобы он ел молодую траву. Стравливание начинают осуществлять тогда, когда злаки выходят в трубку, а у разнотравья и бобовых образуются боковые побеги. Так же возможно • развитие группировок дерновых злаков;• развитие псаммофиты;• увеличение количества эфемероидов и летних однолетних растений;• расселения крупных многолетних растений и кустарников с колючками.

Характер філософського вчення Арістотеля про буття відбився і па його фізичному вченні, а також па його космології. Однак при наявності дуже тісному зв'язку між ними ідеалістична основа позначається у фізиці і у філософії природи Аристотеля (у його «натурфілософії») не настільки безпосередньо і енлию, як в його онтології. Обставина це проникливо відзначив В. І. Ленін якраз з приводу вчення Арістотеля про бога як про чистій формі п розумі. «Ідеалізм Аристотеля Гегель бачить, - так писав В. І. Ленін, - в його ідеї бога. ((Звичайно, це - ідеалізм, але він об'єктивніше і отдаленнее, загальне, ніж ідеалізм Платона, а тому в натурфілософії частіше = матеріалізму.)) »[ 3, т. 29, с. 255].

Як учений, Аристотель розробив основи своєї фізики, спираючись на добре знайому йому древню традицію грецької фізики, в тому числі на результати фізики Емпедокла, на його вчення про чотири елементи. У Анаксагора він схвалював і міг почерпнути природничо пояснення явищ природи, в тому числі затемнень Сонця і Місяця, але загальний дух фізики Анаксагора, цілком механістичний, ворожий уявленням про доцільність, повинен був залишитися для Аристотеля чужим і неприйнятним.

Вчення про рух У Фізиці Аристотель бачить вчення про буття матеріальному і подвиж-ном. Обидва ці властивості він зводить до єдності, бо вважає, що матеріальний предмет є предмет рухливий, а рухоме не може не бути рухомим предметом, т . е. чимось матеріальним.

Аристотель розвиває спеціальний аналіз поняття про рухомому. Аналіз показує, що в основі поняття про рухомий лежить: 1) поняття про рух і 2) поняття про що знаходиться в русі, або про рухомому. Як це було зроблено ним при визначенні числа і виду причин, Аристотель й у своєму вченні про рух приймає до уваги все добуте з цього питання його попередниками - людьми повсякденного досвіду і філософії. І ті, і інші вказали, що можливі тільки чотири види руху: 1) збільшення і зменшення; 2) якісна зміна, або перетворення; 3) виникнення і знищення і 4) рух як переміщення в просторі.

Подібно тому як при дослідженні видів причин було поставлено питання про причини взаємно приводяться і несвідомих, так і при дослідженні проблеми руху Аристотель задається питанням, який з чотирьох видів руху - головний, незвідний до решти, Таке, за Арістотелем, рух у просторі; саме воно - умова всіх інших видів руху. Наприклад, коли предмет збільшується, це означає, що до нього наближається п з ним з'єднується якесь інше речовина; перетворюючись, воно стає речовиною зростаючого предмета, І точно так само, коли

19 з? Каз БЄ5 280 предмет зменшується, це означає, що від цього предмета видаляється, переміщаючись в просторі, якась частина його речовини; перетворюючись! вона стає речовиною іншого предмета. Стало бути, і збільшення, і зменшення припускають як необхідної умови переміщення в просторі.

Популярно: Другие предметы